Friday, February 27, 2009

Fun Friday Giveaway Winner...

I had so fun with this today! Thank You so much for all the
laughs! The comments are now posted on the post below!

The correct answer is... that was my Hubby in the video
snoring :) LOL! The things I do when I get bored :)















The winner of the gift card is...

Andrea
from The Dickinsons Blog

I also drew a winner out of all the funny comments that were not correct to win a little surprise package from me! I had my son draw the names for me, I didn't dare ask my Hubby after posting this lol :)

And the winner of the surprise package is....

Angi
from Funky Bag Freak Blog

Her comment was... My husband says it sounds like a Walrus...
I think it has something to do with your car breaking down.

Thank You so much for being a part of my Fun Friday Giveaway :)
Congrats to the winners! ♥ Hugs!

30 comments:

Rhonda said...

Oh, that is so funny. A walrus. Your husband must be a good sport. Does he even know he was the subject of 93 mystery comments? Hehe.

Fun times.

Mechelle said...

That is so funny. I thought of it, but went with asthma attach instead. Darn. Congratulations Adrea. Great give away. M

Corrine said...

too funny! what a clever idea.

justabeachkat said...

Girl, you are sooooo bad. Funny, but bad. Congrats to the winner.

Hugs!
Kat

Rhonda said...

Well I got it half right!! lol!!

Rachel said...

That was hilarious!!! What a funny giveaway, you're such a crack up!!!

The Garden of Egan said...

Shauna, once again I love reading through your blog. Sorry you had a bad experience with some rude comment. I think you are most awesome.

Cynthia said...

Oh man! I missed the fun but it sounds hilarious. Must go back to older posts and check it out.

JustRandi said...

OH, MAN! I couldn't get the sound on my computer working in time.
Oh well. congrats to Andrea!

Emma said...

Aw, I was working all night. Looks like I missed a lot of fun! Have a great weekend Shauna!! :o)

devri said...

Darn, I had the breathing part down.. me loser..

Congrats to the winner!

Aunt LoLo said...

Congrats to the winners!! Girl, you are SO creative!

Andrea said...

Oh my gosh! I won!!! WOOHOOO!!! WOW those were some funny guesses!!! That's hilarious that you recorded your hubby! My Mom needs to do that to my Dad to prove to him that he makes LOUD noises! HAHAHA

Thanks for the laugh :)

Liz said...

This was a fun giveaway! Congrats to the winners.

tammy said...

That's why I didn't get it - my hubby snores MUCH louder than that (hee hee). Fun contest!

tammy said...

And I know Andrea in real life, so yay for her!!

funky bag freak said...

Congrats Andrea!!You're a smart cookie.

YAY me...I'm glad I could make you laugh. My hubs is awesome!

Chandy said...

Welcome to my blog, Shauna! What a fun giveaway! Don't be a stranger...

Lisa Loo said...

oh my goodness---truthfully--it just scared me and I had to leave your blog rather quickly! My husband would just DIE if I did that!! I can't wait to use that as leverage!!! you are so funny!! Come be bored in Montana!

Tink said...

ha-ha! That's great. It was satisfaction enough knowing that I had it right all along :) Take care and have a great day you cRaZy honking driver! Lol.

Grammy Staffy said...

LOL what fun. Congrats to your winners.

That is nice of you to do a give-away.

Have a good week...Hugs, Lura

♥ bfs~"Mimi" ♥ said...

Hey, Shauna!! I'm celebrating 100 posts!! Please let everyone know about my little giveaway! http://boomerbabybliss-bfs.blogspot.com/2009/02/100-posts-bloggiversary-good-books.html

I can't believe it's 100!!! Winner will be chosen after midnight Friday, March 6th and announced Saturday, March 7.

Hope you've had a good day.

Chloe's Couture said...

Thanks for popping in at my blog!!! You have a great blog with lots of followers!! I hope to aspire to where you are someday!!!

Barbara said...

YOU ARE THE WINNER!! COME OVER TO THE SERENITY GATE AND SEE. CONGRATULATIONS!!

::Jan:: said...

I completely missed it. How funny. That is hilarious.

funky bag freak said...

WOOHOO Congratulations on winning the book and journal!

Heatherlyn said...

Oh, that is soooo funny!

srowell01 said...

It looks like we have A LOT in common with all the boys. My oldest just turned 20, so they're not ALL teenagers now...although he still acts like it most of the time.

Thanks for visiting my blog and commenting.

Tammy said...

LOL! This is hilarious and I definitely recognized the sound. Thank the Lord for the inventor of CPAP! :-)

Thanks for stopping by my blog too.

Jackie said...

That was hysterical! I wish I had thought of it first. My mom and brother and I used to record my dad snoring all the time. By the time we were done he would wake up because we all just laughing so hard!

Thank you so much for stopping by and commenting on my blog. Any feedback is much appreciated, lol

What a fun site you have!